Ons zalig tripje met Diego Dalla Palma naar Bologna.

Hier had ik zo lang naar uitgekeken.

Al vanaf het eerste moment dat ik in oktober mijn golden ticket naar Bologna van Diego Dalla Palma in mijn handen kreeg.

Toen dacht ik, man, nog zoooo lang wachten.

Maar tijd gaat snel en op zondag 8 mei was het dan eindelijk zover.

Ik was er 6 jaar geleden ook al geweest. Maar toch had ik stresskriebels in mijn buik en kon ik niet zo goed meer slapen. 😅

We vertrokken ’s morgens vroeg met een busje met 7 dames naar de luchthaven. Al had de chauffeur er precies niet bij stilgestaan dat er bij 7 dames ook 7 koffers hoorden die ook nog in die bus moesten gaan. Dat werd dus tetris spelen met koffers.

En met onze valiezen tussen onze knieën in zijn we naar Zaventem gereden. 🙈

Daar stond iedereen op mekaar te wachten tot we konden inchecken. Het werd een leuke vlucht naar Bologna, als was de eerste keer na meer dan 3 jaar tijd in een vliegtuig toch wel een beetje raar. Maar ik en mijn Lieve collega Rita hebben gans de tijd getetterd.

In Bologna regende het toen we aankwamen, ah nee hé! Daar had ik niet op geteld.

Maar eens we aan het hotel aankwamen konden we heerlijk van het zonnetje genieten.

We checkten in in onze kamers. Ik sliep bij mijn collega Caroline, zotte doos zunne! Altijd ambiance in huis met haar, dat werd dus lachen. 😂

Normaal sliepen we met 3 maar Sandra kreeg een plekje voor haar alleen.

Dezelfde avond genoten we nog van een kleine welkomstreceptie in het hotel en daarna gingen we uit eten naar een pizza restaurant in de buurt.

Pizza uit een echte houtoven, zo lekker! Meer moest dat niet zijn. Mi piace!

We kropen die avond op tijd in ons bedje want er stond de dag daarna een bezoek aan de firma gepland en een intensieve training die ook daar werd gegeven.

Na een heerlijk Italiaans ontbijt (lees: veel te veel zoetigheden en weinig gezonds) konden we naar de firma vertrekken.

We kregen daar een super warm welkom door Adele. Zij leidde ons rond in de kantoren, het labo en de opleidingsruimten. Zo leuk om in het headoffice van Diego Dalla Palma te zijn.

Hier konden we ook heel veel leuke interieurideetjes opdoen voor ons salon.

DDPP labo

Maar nu was het tijd voor het echte werk: Er moest die dag ook bijgeleerd worden en praktijkopleiding gevolgd worden natuurlijk.

Het was een intense en uitgebreide training over onze fillift behandeling. Deze kregen we van de beste trainsters die we ons maar konden bedenken.

Alles was in het Engels dus het was een pittig en vermoeiend dagje, maar ik heb zoveel bijgeleerd.

Na een leuke groepsfoto voor het grote Diego logo was het tijd om terug richting ons hotel te vertrekken.

We hadden nog net tijd om ons wat te verfrissen en klaar te maken voor een heerlijk diner in het hotel.

Weer een zalige en vermoeiende dag achter de rug. Maar met een grote smile kropen we beiden met een egeltje in ons bed. 🤣

(Caroline had haar knuffel bij! Allee haar zoontje had die in haar koffer gestoken, wel lief natuurlijk.)

De ochtend daarna waren we weer vroeg uit de veren. 2 vroege vogels bij mekaar. We zaten altijd als eerste aan het ontbijt om rustig onze heerlijke cappuccino en theetje te drinken.

Daarna kwam met mondjesmaat de rest altijd boven water. Je hebt vroege vogels en langslapers natuurlijk.

Maar er moest ook die dag nog een training gevolgd.

We kregen opleiding van Dr. Anna. Ze stelde ons de nieuwbies voor die er weldra aankwamen. En we keken ook naar trends en nieuwigheden voor de toekomst met Diego Dalla Palma. Ik vond dit zo een interessante dag. Ik kreeg hier super veel leuke ideetjes en inspiratie van.

Veel mag ik jullie hier nog niet over vertellen natuurlijk. 🙊

Maar die nieuwe gelaatsscrubs die ik één van deze dagen mag lanceren zijn zoooo geweldig!

DDPP scrubs

Eigenlijk zijn het 3 scrubs en 3 maskers in één. Ben jij ook nieuwsgierig? Hou dan zeker mijn instagram en facebook in de gaten want jullie kunnen deze snel bestellen.

Kan je toch niet wachten?  Bestel ze dan hier alvast. Dan zet ik ze voor je klaar als ze arriveren. Ze kosten allemaal 35€ wat een hele schappelijke prijs is voor zo een geweldig product.

Dan komt er binnenkort ook nog een zomerstunter aan, dat is nog een grote verrassing, maar geloof mij, deze stunt mag je echt niet missen.

Of je nu al fan bent van de Diego Dalla Palma pro producten en behandelingen of niet. Ik weet zeker dat ik hier iedereen happy mee ga maken. I keep you posted soon! 😜

Na een lange dag van intensief opletten en bijleren namen we afscheid van Dr. Anna en konden we nog 3 kwartiertjes genieten van een heerlijk zonnetje aan het zwembad. Gelukkig hadden we allemaal de beste zonneproducten bij want het was hottie buiten. 27 graden.

Om 18u moesten we terug gewassen en gestreken klaarstaan aan de bus want we gingen naar Bologna stad voor onze laatste avond en gingen daar uitgebreid dineren.

En uitgebreid was het wel. Sam dacht dat hij een antipasti met een hoofdgerecht en dessert had besteld maar bleek er ook nog een mega grote portie pasta als primo bij te zijn. Oh boy! 😅 Thanks Sam om ons weer vet te mesten. 🙊

Hilarisch was dat op restaurant alles in chaos verliep en dan moesten we ons nog haasten want de bus stond op ons te wachten. Glazen wijn werden achterover gekapt. Ik moet er geen tekeningetje bij maken zekers. 🙈

Sjans dat er niet al te veel amaretto in de tiramisu zat. By the way. Ik heb het rustig gehouden.

Maar een klein slaapmutsje in het hotel wou ik nu de laatste avond toch ook niet missen. We bleven samen met een 10-tal collega’s nog even napraten, herinneringen ophalen van de afgelopen jaren met Diego en nagenieten.

Moe maar voldaan kropen we met ons 2 weer ons bedje in. Eigenlijk wel blij dat het de laatste avond was, want onze rug lag een beetje in de prak van onze matras. 😅

De laatste ochtend zijn we opgestaan met fluitende vogeltjes maar lang heeft dat niet geduurd voor mijne roomie haar beats uit haar gsm haalde. Opstaan met een goeie vibe zei ze want anders geraak ik niet wakker. Ik heb maar gezwegen dat ik niet zo een ochtendmens ben. 🙈 Maar ca va hoor, het was super tof.

Snel pakten we ons valiesje terug in en gingen we nog een laatste keer naar het ontbijt. Cappuccino per me, grazie mille!

We checkten uit uit onze kamer en na nog een kleine fotoshoot met de leuke olijfbomen en een mooie schommel in de tuin namen we afscheid van ons hotel om met de bus naar Bologna stad te vertrekken.

Daar brachten we nog een bezoek aan de conceptstore en de Skin Studio van Diego Dalla Palma Professional. Zo mooi daar!

Dan zou ik ineens heel mijn salon hier terug gaan willen verbouwen. Leuke ideetjes heb ik daar opgedaan. Wie weet wat ik nog kan veranderen hier in de toekomst.

Daarna hadden we nog een 2 tal uurtjes om te shoppen en wat souvenirtjes voor het thuisfront te zoeken. En natuurlijk kon ik het niet laten om nog eens in mijn favoriete kleding winkeltje in Bologna gaat te snuisteren. Dat winkeltje is zo mini. Het is vast de kleinste shop van Bologna. Maar die dame verkoopt er super leuke dingen. Zeker eens volgen op instagram. liv.abbigliamento.bologna.

Om 13u moesten we dan terug zijn voor een heerlijke wijndegustatie met bijhorende antipasti. Sorry, deze wijntjes heb ik echt niet laten staan want die waren zo lekker! Eentje was gerijpt op houten wijnvaten. Hmmm, zo heb ik ze het liefst. 😜

En de locatie was ook super leuk om te zitten. Buiten op het terras onder een luifel en gelukkig dat die er was want het was weer hottie buiten, vandaag 29 graden.

Maar toen! Toen was het tijd om afscheid te nemen van het mooie Bologna. We moesten terug naar de luchthaven. We konden nog wat taxfree shoppen en daarna moesten we naar huis. Ciao bella Bologna. Ik ga je missen.

Terug in Zaventem kregen we wachtend op onze koffers nog een leuke speech van Sam, zaakvoerder van Diego Dalla Palma hier in België. Al was zijn stem bijna weg van vermoeidheid.  Ocharme die heeft afgezien met zijn 34 dames en nog 1 extra man. 🙈

We namen met tranen in onze ogen afscheid van iedereen. Wat ga ik deze bende missen de volgende dagen dacht ik toen.

Maar voor we thuis waren moesten we opnieuw tetris spelen in ons busje en raad het of niet, het ging er dus echt niet meer in hé, ook al hadden wij dezelfde koffers bij dan toen we vertrokken.

Koffer dan maar tussen onze benen gepropt en zo terug richting Lommel.

Nu een week later geniet ik nog steeds na van de mooie trip die ik heb mogen meemaken. Zo een hechte groep voelt echt als onze Diego familie. Ik wil vooral Sam, Brigit, Bruno, Katrien en Lisbeth bedanken om er voor ons zo een prachtige ervaring van te maken met mega veel verrassingen.

Het was gewoon GEWELDIG, het was helemaal AF. Maar ik had ook niks anders verwacht natuurlijk.

Een hele dikke merci, jullie zijn de beste! Ik was al helemaal verliefd op Diego Dalla Palma Professional en die happy vibe heeft me weer maar eens doen inzien met wat een prachtige firma ik wel samenwerk.

Love you.

Xoxo

Jessy

🎀

Volg mij op instagram.

PS: Ook bedankt aan al die lieve collega’s. Ik kan niet iedereen vermelden 😅, maar wij zijn sowieso één groot team!